05-Nov-2022, 10:50 PM
(05-Nov-2022, 07:31 PM)Joostp schreef: Ha Bart,
Hier een medelijder, met hetzelfde reismotto: ‘De reis is het doel’! Aan enig nuttigheissyndroom lijd ik niet, want driewielpensionado, dus dat scheelt. Voor jouw syndroom lijkt me de oplossing: je laten leiden door een Hogere Macht. En een dan beetje moderne: oortjes.
Dat ik als fervent houtschuiver op een schaakbord mij verschuil achter een nuttigheidsbeginsel is natuurlijk wel hypocriet. Ik ben gewoon te lui. Ik mag wel graag een stukje schrijven over mijn belevenissen. Maar de basis van journalistiek is nu eenmaal dat er iets mis gaat. Anders valt er niets te schrijven. De huidige journalisten proberen af en toe wel eens een positief feelgood stukje te schrijven, maar meestal is dat zo mierzoet dat ik daar een beetje onpasselijk van wordt.
Ik heb niet de dichterlijke inborst van Fietsbennie, dus een romantisch stuk zit er ook niet in. Met die onplatbare banden van mij gaat er onderweg ook nooit iets mis, dus ik heb gewoon een gebrek aan dingen om over te schrijven.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan