06-Nov-2022, 12:32 PM
Ik zit relatief laag in de kilometers, 5000 in het eerste jaar Quest. (Waarschijnlijk minder op de open liggers voor die tijd maar op die hield ik de KM stand helemaal niet in de gaten.) Sinds de verjaardag van het een Quest hebben ben ik meer op pad geweest maar het was zomer en ik rij makkelijker langere afstanden als het goed weer is.
5 dagen per week werken op 5 km van huis, vaak maar zeker niet elke week een extra rondje op de kortere vrijdag. Dat kan zo weinig als 10 km zijn of zo veel als 50 km.
Nu de meeste maanden 70 tot 115 km als ik met De Waterlandse Liggers mee ga. Ritjes in het weekend alleen zijn meestal korter maar komen ook voor maar zijn makkelijker als ik een reden heb om ergens heen te gaan.
5 dagen per week werken op 5 km van huis, vaak maar zeker niet elke week een extra rondje op de kortere vrijdag. Dat kan zo weinig als 10 km zijn of zo veel als 50 km.
Nu de meeste maanden 70 tot 115 km als ik met De Waterlandse Liggers mee ga. Ritjes in het weekend alleen zijn meestal korter maar komen ook voor maar zijn makkelijker als ik een reden heb om ergens heen te gaan.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)