28-Nov-2022, 01:07 PM
Even een update met een jaar later. Ik gebruik de lichtvin nu een jaar. Sinds afgelopen week heb ik de zuignapjes vervangen door klitterband. De zuignapjes werkten op zicht lange tijd goed. Eenmaal aangedrukt toch zeker een half jaar ermee gefietst. Afgelopen weken kwamen ze steeds los op onverklaarbare reden en hing mijn lamp continu naast de fiets. Zelf heb ik wel het gevoel dat ik beter gezien wordt doordat de vin net boven de heggetjes op mijn woonwerkverkeer route uitkomt. Minder last minute remacties van auto's gehad afgelopen jaar.
Enige nadeel is wel dat in volle stand de batterij van de fiets wel snel leeg getrokken wordt. Gelukkig is dit al minder sinds ik er een afstandbediening tussen heb geplaatst voor de lichtsterkte. 3 uur fietsen red ik net niet. Dan is de dubbele koplamp ook ook volle sterkte.
Foto's krijg ik niet geplaatst op het forum dus wil je een foto pm waar ik de foto naar toe kan sturen voor een zijaanzicht.
Enige nadeel is wel dat in volle stand de batterij van de fiets wel snel leeg getrokken wordt. Gelukkig is dit al minder sinds ik er een afstandbediening tussen heb geplaatst voor de lichtsterkte. 3 uur fietsen red ik net niet. Dan is de dubbele koplamp ook ook volle sterkte.
Foto's krijg ik niet geplaatst op het forum dus wil je een foto pm waar ik de foto naar toe kan sturen voor een zijaanzicht.