Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tuna nieuws
#10
(16-Dec-2022, 09:40 PM)Roepers schreef:
(16-Dec-2022, 05:15 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik meen dat de Tuna op basis van de XL is gebouwd.

Als dat zo is, dan zal deze vm voor mij waarschijnlijk te groot aanvoelen.

De gewone DF paste namelijk prima.

ICB schreef: 
Citaat:En we hebben nog aan tal van andere zaken gedacht zoals een gemakkelijk en over groot bereik verstelbare stoel (hierdoor kan de Tuna in een maat geleverd worden voor mensen van ca 160 tot 200 cm lang).

Groet,

Marco


Dat had ik uiteraard wel gelezen.

De DFxl vind ik echter te groot aanvoelen. Ik pas er uiteraard in met mijn 1.76m.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Jan van Ochten


Berichten in dit topic
Tuna nieuws - door Piet K - 16-Dec-2022, 01:39 PM
RE: Tuna nieuws - door Bacchus - 16-Dec-2022, 03:59 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 16-Dec-2022, 05:15 PM
RE: Tuna nieuws - door Roepers - 16-Dec-2022, 09:40 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 16-Dec-2022, 09:51 PM
RE: Tuna nieuws - door de Boer - 16-Dec-2022, 05:17 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 16-Dec-2022, 05:19 PM
RE: Tuna nieuws - door ZoefZoef - 16-Dec-2022, 06:41 PM
RE: Tuna nieuws - door Lopopodium - 16-Dec-2022, 06:47 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 16-Dec-2022, 06:54 PM
RE: Tuna nieuws - door GerDilven - 17-Dec-2022, 08:58 AM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 11:14 AM
RE: Tuna nieuws - door Roepers - 17-Dec-2022, 11:28 AM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 11:37 AM
RE: Tuna nieuws - door Piet K - 17-Dec-2022, 01:04 PM
RE: Tuna nieuws - door TheoZw - 17-Dec-2022, 01:46 PM
RE: Tuna nieuws - door Roepers - 17-Dec-2022, 04:47 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 05:26 PM
RE: Tuna nieuws - door Frutsel - 17-Dec-2022, 03:40 PM
RE: Tuna nieuws - door ZoefZoef - 17-Dec-2022, 05:07 PM
RE: Tuna nieuws - door Roepers - 17-Dec-2022, 06:10 PM
RE: Tuna nieuws - door vdbeemd - 17-Dec-2022, 07:36 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 17-Dec-2022, 08:04 PM
RE: Tuna nieuws - door Jan van Ochten - 17-Dec-2022, 08:19 PM
RE: Tuna nieuws - door Hoekie - 17-Dec-2022, 10:58 PM
RE: Tuna nieuws - door 365cycle - 18-Dec-2022, 12:44 AM
RE: Tuna nieuws - door Bart Verbeek - 18-Dec-2022, 02:07 AM
RE: Tuna nieuws - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 07:29 AM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2022, 01:06 PM
RE: Tuna nieuws - door melle z - 18-Dec-2022, 01:37 PM
RE: Tuna nieuws - door Hoekie - 18-Dec-2022, 01:51 PM
RE: Tuna nieuws - door melle z - 18-Dec-2022, 01:55 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2022, 01:59 PM
RE: Tuna nieuws - door melle z - 18-Dec-2022, 02:07 PM
RE: Tuna nieuws - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 02:59 PM
RE: Tuna nieuws - door Frutsel - 18-Dec-2022, 04:33 PM
RE: Tuna nieuws - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2022, 05:16 PM
RE: Tuna nieuws - door Frutsel - 18-Dec-2022, 05:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM