17-Dec-2022, 11:37 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-Dec-2022, 11:44 AM door Wim -de roetsende.)
(17-Dec-2022, 11:28 AM)Roepers schreef: Ik dacht dat Velomobileworld was (mede?) opgezet door Allard (Velomobiel.nl en Ymte (ICB). Hebben ze nog steeds belangen of staat inmiddels helemaal op eigen voeten?
Groet,
Marco
Theo, Allert en Ymte zijn ooit samen begonnen. Ik ben even de eerste naam kwijt van hun bedrijf.
Daarna werd de naam velomobiel.nl.
Jaren later kwam Jan Wijnen erbij.
Uiteindelijk is hij naar Roemenië gegaan. Jan is een zeer christelijk mens en wilde daar het goede doen.
De naam van het bedrijf dat Jan in Roemenië begon was toen: velomobiel.ro
De 4 mannen waren samen eigenaar.
Daniël Fenn, die was toen in dienst van velomobiel.nl, heeft geholpen met het bouwen?/inrichten van die fabriek.
Allert en Daniël samen was trouwens niet echt een succesformule. Daarna ging Ymte uit velomobiel.nl en startte ICB met Daniël als ontwerper.
Ymte, Allert, Theo en Jan waren toen nog wel samen de eigenaar van velomobiel.ro.
Wanneer Jan Wijnen dat onderdeel van het bedrijf (de fabriek in Roemenië) heeft overgenomen, weet ik eigenlijk niet meer precies. Dat is vast wel ergens terug te vinden. De naam werd toen: velomobileworld.com
Volgens mij is het zo gegaan. Uiteraard zijn verbeteringen en aanvullingen welkom.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler