31-Dec-2022, 01:22 PM
(31-Dec-2022, 12:42 PM)Willeke_IGKT schreef: voorgaande generaties konden die scholen ook bereiken zonder motor op de fiets.Ik vermoed dat als zij e-bikes gehad hadden, ze ze ook gebruikt zouden hebben. Vorige generaties konden ook zonder mobiele telefoons, koffiezetapparaten en centrale verwarming. Sterker nog, er zijn generaties geweest die zonder scholen konden.
Ik denk dat elke discussie over wat wel en niet 'mag' binnen een club tot mislukken gedoemd is. Ik ben ooit lid geweest van een Saabclub waar leden elkaar de tent uitvochten over de vraag of eigenaren van moderne Saabs wel 'echte Saabliefhebbers' waren en of die wel lid zouden mogen worden. Met mensen die niet in alle modellen oude Saabs geïnteresseerd waren, vonden dat BMW ook mooie auto's gemaakt heeft, of in Saabs reden die er niet zo uitzagen als in de foldertjes, was klaarblijkelijk ook iets mis. Hopeloos... In plaats van anderen de maat nemen lijkt mij een discussie over wat je als club wilt bereiken een stuk productiever.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane