02-Jan-2023, 11:40 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Jan-2023, 11:42 AM door 365cycle.)
(23-Dec-2022, 12:02 PM)365cycle schreef: Nou... het wordt spannend! Ik moet nu nog iets van 450 km, m'n ukkie is grieperig dus ik heb deze week een paar dagen minder op locatie gewerkt dan gepland.Helaas... beide doelen niet meer gehaald. Vorige week nog 377 km gereden maar 100 km daarvan gisteren en dus niet meer in 2022.
Voor volgende week heb ik de Rapha Festive 500 weer op de planning staan. Als ik inderdaad 500 km rijd gaat het wel lukken, maar daar moet ik nog wel echt iets voor doen: Er staan 3 "noodzakelijke" ritten van bij elkaar 200 km op de planning, en dan is er nog de OBT (zal vermoedelijk 170 km worden).
Moet dus nog ergens een tochtje van zo'n 130 km inpassen om beide doelen te halen
Dat griepje gooide toch roet in het eten, ook bij mij. Niet echt ziek geweest maar 101% fit was ik ook niet, dus om er een aantal uur lolkilometers tegenaan te gooien zag ik niet zitten.
(24-Dec-2022, 12:41 AM)ZoefZoef schreef: Ik zie een andere oplossing: naar het treinstation trappen. Of dus een auto, motor of scooter maar die laatste doet er ook 3 uur over en valt voir 100km+ dus al af.Gisteren 100 km afgelegd in 2:16, met een nog steeds niet optimale Bülk (aanpassingen worden deze maand gedaan) en zonder de dichte racekap. Zonder mezelf helemaal in het rood te rijden want ik wilde vandaag ook nog enigszins actief zijn (242W, niet niks maar nog wel zo'n 15 bpm over). Het eerst ritje van het jaar was dus meteen een lekkere - daar kan zowel die scooter als het OV niet tegenop