10-Jan-2023, 01:30 PM
Ik heb een tunneltje op mijn woon-werk route. Onderweg naar huis moet ik linksaf met een haakse hoek en dan een paar meter verder weer naar rechts met een haakse hoek. Je komt daarmee langs de weg die daar als fietspad verder gaat.
Ik kan daar met 20 makkelijk die bochten nemen (en ik ben niet de beste in snelle bochten.)
Gisteren stonden er 4 mensen en een grote hond bij die kruising, ik even getoeterd zodat ze niet in de weg stappen en mijn tempo laten zakken tot onder 14 km/u.
Zegt een van de mensen: "Je gaat wel erg snel."
Onderin het tunneltje haal ik de 32, onderweg naar boven wordt ik ingehaald door een scooter en even later zie ik een elektrische bakfiets achter me.
Vraag ik me af wat die dame van hun snelheid gedacht zal hebben.
Ik kan daar met 20 makkelijk die bochten nemen (en ik ben niet de beste in snelle bochten.)
Gisteren stonden er 4 mensen en een grote hond bij die kruising, ik even getoeterd zodat ze niet in de weg stappen en mijn tempo laten zakken tot onder 14 km/u.
Zegt een van de mensen: "Je gaat wel erg snel."
Onderin het tunneltje haal ik de 32, onderweg naar boven wordt ik ingehaald door een scooter en even later zie ik een elektrische bakfiets achter me.
Vraag ik me af wat die dame van hun snelheid gedacht zal hebben.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)