Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rijd jij met sneeuw naar je werk
#8
Vanmorgen niet naar het werk geweest [ werken voor een ander is niet zo mijn ding]maar naar de winkel, zo'n 25 km heen en terug, toen ik vertrok sneeuwde het een klein beetje, later steeds meer.
Wat ik hier heb geleerd is, dat je beter in verse sneeuw kan rijden dan in plat gereden sneeuw, minder glad en gevaarlijk.
Zout wordt hier niet gestrooid, slecht voor de bomen, het is hier een natuurpark, daar kun je niet doen waar je zin in hebt, ik heb een paar jaar moeten wennen aan rijden op niet strooide wegen, maar ben er nu aan gewend.
Op de stadsfiets voelde ik me vaak onzeker, maar nu met de chopper/ ligfiets, ging het prima, dank lage zit en duimengas. langs de zijkanten v d straat, ligt meestal fijn gemalen steentjes, wat nog extra grip geeft, loopt wat zwaarder, maar dat is geen probleem. genoeg power voorhanden.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Rijd jij met sneeuw naar je werk - door GerDilven - 19-Jan-2023, 07:20 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door Hoekie - 19-Jan-2023, 08:52 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door Jeroen S - 19-Jan-2023, 10:38 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door 365cycle - 20-Jan-2023, 02:18 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door Bacchus - 20-Jan-2023, 02:41 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door PlantageBohémien - 20-Jan-2023, 04:23 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door Frutsel - 20-Jan-2023, 05:52 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door 365cycle - 20-Jan-2023, 05:57 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door Frutsel - 20-Jan-2023, 06:21 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door ZoefZoef - 20-Jan-2023, 09:40 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door twilwel - 21-Jan-2023, 01:21 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door 365cycle - 21-Jan-2023, 02:41 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door twilwel - 21-Jan-2023, 02:54 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door GerDilven - 22-Jan-2023, 08:47 AM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door 365cycle - 22-Jan-2023, 11:58 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door Jeroen S - 22-Jan-2023, 12:32 PM
RE: Rijd jij met sneeuw naar je werk - door gideon - 23-Jan-2023, 10:09 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM