Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers +1
#24
Een rechtopstaand onderstuur zorgt voor beperking van de stuuruitslag, dat heb je met deze sturen van Sinner niet. De Mini (Demon 16/20) is zelfs super wendbaar, maar toen mijn zus er op ging fietsen (ze fietste er zo op weg) maakte ze toch een hele wijde bocht. Gewenning kost gewoon tijd. Het heeft zelfs behoorlijk lang geduurd voordat ik stopte met trekken aan het stuur. Het is helemaal nergens goed voor dat trekken. Het duidt erop dat je toch niet helemaal ontspannen op je fiets zit.

Wat wel na 27 jaar ligfietsen gebleven is, is de heerlijke sensatie van het gereden worden. Het wordt zelfs beter omdat ik mij ben gaan ontspannen op de ligfiets. Het stuurtje lichtjes vast, de armen hangen ontspannen naast het lichaam en heerlijk relaxed trappen. Echt fantastisch. Ook de slalompoortjes in fietspaden zijn geen probleem. Ook niet met de Maxi (Demon 20/26, zie mijn avatar)

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Rotorismo


Berichten in dit topic
Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 23-Jan-2023, 11:48 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 23-Jan-2023, 02:58 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lig-hen - 23-Jan-2023, 03:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 23-Jan-2023, 04:08 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 23-Jan-2023, 04:20 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 23-Jan-2023, 08:49 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 24-Jan-2023, 09:09 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Fietsbennie - 24-Jan-2023, 09:31 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 24-Jan-2023, 08:36 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Willeke_IGKT - 24-Jan-2023, 11:26 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 01:43 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2023, 07:51 AM
RE: Ligfietsers +1 - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 08:25 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 12:23 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 02:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 25-Jan-2023, 03:13 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 25-Jan-2023, 04:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 25-Jan-2023, 05:05 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 04:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Jan van Ochten - 25-Jan-2023, 05:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 25-Jan-2023, 11:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lopopodium - 25-Jan-2023, 11:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 12:16 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 26-Jan-2023, 08:56 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 01:04 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 26-Jan-2023, 01:53 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 09:46 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 26-Jan-2023, 12:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 01:18 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 27-Jan-2023, 06:06 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 28-Jan-2023, 02:44 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2023, 10:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM