23-Feb-2023, 09:45 PM
(21-Feb-2023, 12:08 AM)Bob Hagendijk schreef:(19-Feb-2023, 01:53 PM)Wim -de roetsende schreef:Ja hij staat inmiddels bij mij in de garage. We zijn uiteindelijk op 1625 uitgekomen. Hij ziet er echt uit als nieuw. Hij is er erg zuinig op geweest en heeft er ca 8500km mee gereden in 10 jaar. 750 euro extra (50%) voor een echt nieuwe voegt voor mij niet veel toe. Het chassis is goed, er zitten nieuwe ketting en tandwielen op. Met het bedrag dat ik nu bespaar kan ik de boel eventueel ombouwen naar schijfremmen als ik dat toch liever wil. Of gewoon in mijn zak houden.(18-Feb-2023, 05:36 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik zie de laatsten allemaal voor ongeveer deze prijs voorbij komen. M5 heeft nog een laatste showroommodel voor 2375 (,normaal 2975) maar Middelburg is me te ver om even langs te gaan.
€1750,- voor een fiets van 10 jaar oud of €2375,- voor een nieuwe?
Dan moet die van €1750,- er nog wel heel erg 'zo goed als nieuw' uitzien.
Op Marktplaats is de M5 gereserveerd. Voor jou?
Het stuurt totaal anders dan ik gewend ben door het hoge vaste stuur en het grote voorwiel. Ook blijken achteraf de bandjes erg zacht te zijn, ik kon ze thuis met de duim indrukken, dus dat stuurt ook wat anders. Maar, bochten in de wijk bij de verkoper gingen best aardig zonder oefening, dus met oefening moet het helemaal goed komen.
Ik hoop komend weekend de eerste serieuze meters met de M-racer te maken
Welke remmen zitten er nu op? En hoe bevallen die?
M5 Carbon High Racer - M5 M-racer - M5 SP 662 - M5 City Cruiser -> 2x 26 inch project