Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen.
#14
Kalkar is zeker een mooie omgeving. En als je weet welke wegen je moet nemen, ook zeer prettig te fietsen. Ook het andere wegverkeer geeft je volop ruimte en het is echt een zeldzaamheid dat je "onenigheid" krijgt. Dat laaste hangt natuurlijk ook voor een groot deel van je eigen gedrag af. Zelfs als ik buiten de bebouwde kom op een 100-weg met fietspad ervoor kies om de rijbaan te gebruiken.

Goch mijd ik doorgaans, maar dat heeft vooral te maken met mijn hekel aan welke helling dan ook. Laatst wel een keer naar Uedem gereden, maar dat fietspad was zo slecht dat ik bergop zo zat te schudden dat mijn klikpedalen losschoten.

De route langs de Rijn tussen Xanten en Emmerich is zeker mooi. Ik kwam er afgelopen zondag nog een gele VM tegen, volgens mij een Alleweder. Ik moet trouwens zeggen dat ik in dit gebied veel ligfietsers tegenkom.

Louisendorf is inderdaad wel een grappig dorp. Afhankelijk van welke kant je komt is het goed te doen(met de heuvels). Smile
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Fietsbennie


Berichten in dit topic
Even voorstellen. - door datakneder - 21-Mar-2023, 09:25 PM
RE: Even voorstellen. - door Lopopodium - 21-Mar-2023, 09:39 PM
RE: Even voorstellen. - door datakneder - 21-Mar-2023, 10:01 PM
RE: Even voorstellen. - door Bacchus - 21-Mar-2023, 09:41 PM
RE: Even voorstellen. - door melle z - 21-Mar-2023, 10:08 PM
RE: Even voorstellen. - door ZoefZoef - 21-Mar-2023, 10:58 PM
RE: Even voorstellen. - door Wim -de roetsende - 22-Mar-2023, 07:19 AM
RE: Even voorstellen. - door datakneder - 22-Mar-2023, 12:33 PM
RE: Even voorstellen. - door 365cycle - 22-Mar-2023, 11:41 AM
RE: Even voorstellen. - door Josligfiets - 22-Mar-2023, 04:28 PM
RE: Even voorstellen. - door Tom Fekkes - 22-Mar-2023, 05:10 PM
RE: Even voorstellen. - door Fietsbennie - 23-Mar-2023, 02:29 PM
RE: Even voorstellen. - door datakneder - 23-Mar-2023, 04:47 PM
RE: Even voorstellen. - door Lopopodium - 23-Mar-2023, 02:45 PM
RE: Even voorstellen. - door Jeroen S - 19-Apr-2023, 07:31 PM
RE: Even voorstellen. - door datakneder - 21-Apr-2023, 07:30 PM
RE: Even voorstellen. - door Hardloper - 20-Apr-2023, 06:39 PM
RE: Even voorstellen. - door Jeroen S - 21-Apr-2023, 10:54 PM
RE: Even voorstellen. - door datakneder - 21-Apr-2023, 11:37 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM