17-Apr-2023, 04:42 PM
Ik ben beginnend VM-rijder, maar gepokt en gemazeld als ligfietser.
Dit waren de dingen waar ik in mijn ogen nog iets zinnigs over kan zeggen. Ik verwacht dat anderen nog veel meer kunnen vertellen.
(17-Apr-2023, 02:43 PM)Hardloper schreef: 2. Aangezien ik heb zomers en winters wil gebruiken denk ik aan beide kappen. Wil kunnen toeren lekker in de buitenlucht, maar ook lekker beschuit zitten.Tot nu toe rijd ik altijd met kap. Voelt voor mij het prettigst.
(17-Apr-2023, 02:43 PM)Hardloper schreef: 11. Rubber voetenluik met dichte voetengaten, maar gelijk mee bestellen of eigenlijk overbodig bij regen / in de winter?Ik heb niet gereden met flinke vorst, maar tot nu toe geen problemen met mijn voetengaten. Geen kou en ik heb ook niet het idee dat er veel regen door naar binnenkomt.
(17-Apr-2023, 02:43 PM)Hardloper schreef: 13. Armsteunen, wel of niet handig? Ik weet niet of ik ze echt gebruikte tijdens testrit.Ik kan niet zonder armsteunen. Maar bij mij liggen ze nog los op de bodem omdat ik nog steeds aan het uitzoeken ben waar ik ze precies wil hebben.
(17-Apr-2023, 02:43 PM)Hardloper schreef: 15. Wil ook wel de optie voor een trekhaak. Zodat ik ter zijne tijd een kayak kan meenemen. Heb dus ook een Kayak.Ik ben o zo blij dat er een aanhanger achter mijn vm past.
(17-Apr-2023, 02:43 PM)Hardloper schreef: Seat pad (Ventisit)Ik rijd altijd zonder matje maar op de harde aluminium zitting (Challenge).
(17-Apr-2023, 02:43 PM)Hardloper schreef: Wheel alignment toolDe wielen uitlijnen helpt weldegelijk in de snelheid, maar eenmaal ingesteld heb ik niet het idee dat ik dit maandelijks moet doen. En het gaat bij mij prima zonder een speciale tool.
Dit waren de dingen waar ik in mijn ogen nog iets zinnigs over kan zeggen. Ik verwacht dat anderen nog veel meer kunnen vertellen.