27-Apr-2023, 06:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Apr-2023, 06:18 PM door 365cycle.)
(27-Apr-2023, 01:15 PM)GerDilven schreef: Whauw, die gaat hard!Ik zei de gek! Weet niet of ik echt over de 60 gegaan ben. De GPS had nogal moeite m'n positie nauwkeurig te bepalen.
Welke coureur is dat joh?
Tikt ie er de 60 aan?
Op het stukje bergaf ging ik wel in die richting, daarna klopt de snelheid wel ongeveer. Krap over de 50 dus. Geloof dat de CatEye op een gegeven moment ook 54 aangaf. Net genoeg om een niet opgevoerde scooter weg te rijden Het ding stonk, dus ik had een goeie reden om in te halen.
(27-Apr-2023, 01:15 PM)GerDilven schreef: 50 op het lange stuk. En lang, en tam op t fietspad!Het was hier, het fietspad langs de N848. Ik kwam van een klant vandaan, en zou met een vriend terugrijden die in Nieuwegein werkt, dus was onderweg naar IJsselstein om vanaf daar door te karren.
Da's vast niet rondom een stad, op vrijdagmiddag...Dan is het aardig drukker op mijn woonwerk traject.
(27-Apr-2023, 01:15 PM)GerDilven schreef: Gaaf filmpje!Haha, ik kwam na zo'n 100 km (op de hele dag) de man met de hamer ook tegen hoor. Echt te hard gereden van Gorinchem naar IJsselstein. Wat snoep erin hielp wel, maar de laatste 40 km waren zeker niet m'n snelste.
Je zit die scootergast denken....
Is dat nou een uil in mijn spiegel?
Wat, inhalen?
Nee toch?
Was het dan een rode kater?
Dat beloofd nog wat, als die fiets zo hard kan.
Vast niet met mij erin na een lange werkdag en een hongerig gevoel, maar het geeft wel hoop...