Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een open ligger waar je 60 op kan
#7
Ik vind het niet heel gek. Zonder wind kon ik ooit, toen ik veel fitter was, op de bukfiets al wel 50 km/u in een sprintje halen, 60 km/u met flinke rugwind zat er toen ook wel in. Op de M-Racer (maar dus wel veel minder fit) moet in een sprint ook wel iets boven de 50 haalbaar zijn.
Dus een potige dertiger die dagelijks 50 km op een vlot tempo forenst, zal best wel 60 km/u kunnen sprinten met die Hurri.

Kruissnelheid is natuurlijk een heel ander verhaal.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Een open ligger waar je 60 op kan - door kuŝbiciklo - 17-May-2023, 02:02 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Josligfiets - 17-May-2023, 05:58 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door De tovenaar - 17-May-2023, 09:11 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 17-May-2023, 06:03 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 17-May-2023, 07:44 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Bacchus - 17-May-2023, 07:47 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roepers - 17-May-2023, 08:07 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Bacchus - 17-May-2023, 11:37 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Tom Fekkes - 17-May-2023, 04:36 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Fietsbennie - 17-May-2023, 08:35 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door gideon - 17-May-2023, 10:32 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Frutsel - 17-May-2023, 11:11 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door gideon - 17-May-2023, 01:19 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 17-May-2023, 04:45 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Jeroen S - 17-May-2023, 05:21 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 18-May-2023, 10:00 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roefie - 18-May-2023, 11:08 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Hardloper - 17-May-2023, 06:05 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Victor - 17-May-2023, 06:55 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 17-May-2023, 07:53 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 18-May-2023, 11:48 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door TvWijk - 17-May-2023, 10:37 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roepers - 18-May-2023, 08:09 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door GerDilven - 18-May-2023, 01:04 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Fietsbennie - 18-May-2023, 12:23 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door melle z - 18-May-2023, 04:19 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door ZoefZoef - 18-May-2023, 04:27 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 18-May-2023, 04:44 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM