Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een open ligger waar je 60 op kan
#14
(17-May-2023, 08:07 AM)Roepers schreef: Precies. Het gaat om een sprint. Niet om de kruissnelheid, laat staan een gemiddelde snelheid.

Wat is nu de waarde van een topsnelheid die je extreem kort kan volhouden in het dagelijks gebruik? Volgens buitengewoon gering.

Ik wil ook wel zeggen hier dat ligfietsen ook andere kwaliteiten hebben dan snelheid die wat mij betreft veel belangrijker zijn.

Sprintsnelheid zie ik ook niet als bijzonder sterk punt voor ligfietsen. Comfort, zicht en passieve veiligheid zijn veel grotere verbeteringen tov bukfietsen. Snelheid, en dan eerder de gemiddelde versie ervan, komt eerder inherent aan die punten.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }


Berichten in dit topic
Een open ligger waar je 60 op kan - door kuŝbiciklo - 17-May-2023, 02:02 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Josligfiets - 17-May-2023, 05:58 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door De tovenaar - 17-May-2023, 09:11 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 17-May-2023, 06:03 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 17-May-2023, 07:44 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Bacchus - 17-May-2023, 07:47 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roepers - 17-May-2023, 08:07 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Bacchus - 17-May-2023, 11:37 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Tom Fekkes - 17-May-2023, 04:36 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Fietsbennie - 17-May-2023, 08:35 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door gideon - 17-May-2023, 10:32 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Frutsel - 17-May-2023, 11:11 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door gideon - 17-May-2023, 01:19 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 17-May-2023, 04:45 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Jeroen S - 17-May-2023, 05:21 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 18-May-2023, 10:00 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roefie - 18-May-2023, 11:08 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Hardloper - 17-May-2023, 06:05 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Victor - 17-May-2023, 06:55 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 17-May-2023, 07:53 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 18-May-2023, 11:48 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door TvWijk - 17-May-2023, 10:37 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roepers - 18-May-2023, 08:09 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door GerDilven - 18-May-2023, 01:04 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Fietsbennie - 18-May-2023, 12:23 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door melle z - 18-May-2023, 04:19 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door ZoefZoef - 18-May-2023, 04:27 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 18-May-2023, 04:44 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM