Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een open ligger waar je 60 op kan
#19
Ach jonges laat em nu een beetje enthousiast wezen met zijn verkooppraatje. 65er tandwieltje voor en 20 inch achter levert een heel gewoon verzetje op hoor. zoiets als 52-12 op de racefiets ongeveer.

60km/h op een Hurricane bij vlakke weg? Heb ik nog nooit zien gebeuren, boven de 60 in een sprint wel, maar dat was dan wel een vlottere ligfiets. Ik vond 56 gemiddeld over 200 meter al heel wat, maar das ook al erg lang geleden. Tegenwoordig heb ik een bergje nodig om dat te halen, maar 50 lukt in de velomobiel nog wel.

Ik heb tijdens ligfietsmetingen in op de baan in Sloten wel eens een Nederlandse Baansprinter zien trainen. We dachten eerst dat er een krachtsporter verdwaald was, maar het bleek een sprinter. Bij het uitsprinten van de bocht zag je dat arme frame gewoon links- rechts bewegen gezien de brute kracht.

Misschien es effe langs gaan en dan 1000 euro bieden op voorwaarde dat ie even laat zien dat 60 km/h haalbaar is?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie , 365cycle


Berichten in dit topic
Een open ligger waar je 60 op kan - door kuŝbiciklo - 17-May-2023, 02:02 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Josligfiets - 17-May-2023, 05:58 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door De tovenaar - 17-May-2023, 09:11 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 17-May-2023, 06:03 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 17-May-2023, 07:44 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Bacchus - 17-May-2023, 07:47 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roepers - 17-May-2023, 08:07 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Bacchus - 17-May-2023, 11:37 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Tom Fekkes - 17-May-2023, 04:36 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Fietsbennie - 17-May-2023, 08:35 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door gideon - 17-May-2023, 10:32 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Frutsel - 17-May-2023, 11:11 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door gideon - 17-May-2023, 01:19 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 17-May-2023, 04:45 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Jeroen S - 17-May-2023, 05:21 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 18-May-2023, 10:00 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roefie - 18-May-2023, 11:08 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Hardloper - 17-May-2023, 06:05 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Victor - 17-May-2023, 06:55 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 17-May-2023, 07:53 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door datakneder - 18-May-2023, 11:48 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door TvWijk - 17-May-2023, 10:37 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Roepers - 18-May-2023, 08:09 AM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door GerDilven - 18-May-2023, 01:04 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door Fietsbennie - 18-May-2023, 12:23 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door melle z - 18-May-2023, 04:19 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door ZoefZoef - 18-May-2023, 04:27 PM
RE: Een open ligger waar je 60 op kan - door 365cycle - 18-May-2023, 04:44 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM