31-May-2023, 06:14 PM
Ik bestel al jarenlang alles via internet, en dat gaat vrijwel altijd goed. Maar de laatste maanden beginnen de bezorgers zich steeds vreemder te gedragen. Het begon met de bezorgers van DHL, die je pakket van soms honderden euro's voor je deur neerzetten, aanbellen en wegrennen. Laatst betrapte ik er ééntje die bezig was het zeil van mijn Quest los te maken om er een pakket in neer te leggen.
Maar gisteren was wel het toppunt. Nadat de bel ging rende ik naar beneden. Ik heb het later even nagemeten, dat kost mij circa 23 seconden. Ik zag de bezorger van postNl nog net in zijn auto stappen. Hij had de pakketten helemaal niet bij zich, dus hij was kennelijk van het begin al van plan de pakketten af te leveren op een ophaalpunt een paar kilometer verderop.
Een klacht indienen bij postNl lukt trouwens niet. Eerst wordt je te woord gestaan door een chatbot, waar je binnen 250 karakters je verhaal moet zien te doen. Vervolgens zijn er 32 wachtenden voor je voordat je kunt chatten met een medewerker. Ja, dat begrijp ik, met zulke bezorgers.
Maar gisteren was wel het toppunt. Nadat de bel ging rende ik naar beneden. Ik heb het later even nagemeten, dat kost mij circa 23 seconden. Ik zag de bezorger van postNl nog net in zijn auto stappen. Hij had de pakketten helemaal niet bij zich, dus hij was kennelijk van het begin al van plan de pakketten af te leveren op een ophaalpunt een paar kilometer verderop.
Een klacht indienen bij postNl lukt trouwens niet. Eerst wordt je te woord gestaan door een chatbot, waar je binnen 250 karakters je verhaal moet zien te doen. Vervolgens zijn er 32 wachtenden voor je voordat je kunt chatten met een medewerker. Ja, dat begrijp ik, met zulke bezorgers.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan