Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bezorgers
#1
Ik bestel al jarenlang alles via internet, en dat gaat vrijwel altijd goed. Maar de laatste maanden beginnen de bezorgers zich steeds vreemder te gedragen. Het begon met de bezorgers van DHL, die je pakket van soms honderden euro's voor je deur neerzetten, aanbellen en wegrennen. Laatst betrapte ik er ééntje die bezig was het zeil van mijn Quest los te maken om er een pakket in neer te leggen.
Maar gisteren was wel het toppunt. Nadat de bel ging rende ik naar beneden. Ik heb het later even nagemeten, dat kost mij circa 23 seconden. Ik zag de bezorger van postNl nog net in zijn auto stappen. Hij had de pakketten helemaal niet bij zich, dus hij was kennelijk van het begin al van plan de pakketten af te leveren op een ophaalpunt een paar kilometer verderop.

Een klacht indienen bij postNl lukt trouwens niet. Eerst wordt je te woord gestaan door een chatbot, waar je binnen 250 karakters je verhaal moet zien te doen. Vervolgens zijn er 32 wachtenden voor je voordat je kunt chatten met een medewerker. Ja, dat begrijp ik, met zulke bezorgers.
Ik heb altijd gelijk. Want als ik geen gelijk heb verander ik mijn mening.  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie , Lig-hen


Berichten in dit topic
Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 06:14 PM
RE: Bezorgers - door Willeke_IGKT - 31-May-2023, 06:27 PM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 06:48 PM
RE: Bezorgers - door Lopopodium - 31-May-2023, 06:32 PM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 07:18 PM
RE: Bezorgers - door Hardloper - 31-May-2023, 07:06 PM
RE: Bezorgers - door Frutsel - 31-May-2023, 07:44 PM
RE: Bezorgers - door Wim -de roetsende - 31-May-2023, 08:04 PM
RE: Bezorgers - door Hardloper - 31-May-2023, 09:09 PM
RE: Bezorgers - door Tom Fekkes - 31-May-2023, 09:14 PM
RE: Bezorgers - door Bacchus - 31-May-2023, 09:23 PM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 09:46 PM
RE: Bezorgers - door Tom Fekkes - 31-May-2023, 09:47 PM
RE: Bezorgers - door 365cycle - 01-Jun-2023, 12:20 AM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 01-Jun-2023, 06:35 AM
RE: Bezorgers - door Veloquest - 01-Jun-2023, 04:14 AM
RE: Bezorgers - door Willeke_IGKT - 01-Jun-2023, 06:45 AM
RE: Bezorgers - door ZoefZoef - 02-Jun-2023, 12:13 AM
RE: Bezorgers - door Bacchus - 02-Jun-2023, 09:09 AM
RE: Bezorgers - door 365cycle - 01-Jun-2023, 10:08 AM
RE: Bezorgers - door Jeroen S - 01-Jun-2023, 06:23 PM
RE: Bezorgers - door Lopopodium - 01-Jun-2023, 11:37 PM
RE: Bezorgers - door Willeke_IGKT - 02-Jun-2023, 06:32 AM
RE: Bezorgers - door Niels van der Wal - 02-Jun-2023, 08:03 AM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 02-Jun-2023, 09:29 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM