Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bezorgers
#3
Ik bestel ook zo goed als niets en haal liever iets in de fysieke winkel. Alleen zaden van planten moet ik ècht bestellen uit het buitenland. Als je het zelf ophaalt is het goedkoper, makkelijker (voor mij dan toch), veelal sneller en je kan het even rustig beoordelen voordat je het koopt (vind ik altijd fijn).

(31-May-2023, 06:27 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik denk dat bij sommige bedrijven de bezorgers te veel werk in te weinig tijd krijgen, en dan ook nog een laag loontje.

Toevallig vandaag twee pakketjes voor de buren aangenomen. Sprak een van de twee bezorgers, en die komt alleen in mijn postcode (nog niet eens een volledige wijk van deze grote stad) en moet daar (per dag?) 400 pakketjes afleveren. Dat vond hij ook wel een beetje veel... En dan is hij niet de enige bezorger die hier geregeld komt langsrijden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , datakneder


Berichten in dit topic
Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 06:14 PM
RE: Bezorgers - door Willeke_IGKT - 31-May-2023, 06:27 PM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 06:48 PM
RE: Bezorgers - door Lopopodium - 31-May-2023, 06:32 PM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 07:18 PM
RE: Bezorgers - door Hardloper - 31-May-2023, 07:06 PM
RE: Bezorgers - door Frutsel - 31-May-2023, 07:44 PM
RE: Bezorgers - door Wim -de roetsende - 31-May-2023, 08:04 PM
RE: Bezorgers - door Hardloper - 31-May-2023, 09:09 PM
RE: Bezorgers - door Tom Fekkes - 31-May-2023, 09:14 PM
RE: Bezorgers - door Bacchus - 31-May-2023, 09:23 PM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 31-May-2023, 09:46 PM
RE: Bezorgers - door Tom Fekkes - 31-May-2023, 09:47 PM
RE: Bezorgers - door 365cycle - 01-Jun-2023, 12:20 AM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 01-Jun-2023, 06:35 AM
RE: Bezorgers - door Veloquest - 01-Jun-2023, 04:14 AM
RE: Bezorgers - door Willeke_IGKT - 01-Jun-2023, 06:45 AM
RE: Bezorgers - door ZoefZoef - 02-Jun-2023, 12:13 AM
RE: Bezorgers - door Bacchus - 02-Jun-2023, 09:09 AM
RE: Bezorgers - door 365cycle - 01-Jun-2023, 10:08 AM
RE: Bezorgers - door Jeroen S - 01-Jun-2023, 06:23 PM
RE: Bezorgers - door Lopopodium - 01-Jun-2023, 11:37 PM
RE: Bezorgers - door Willeke_IGKT - 02-Jun-2023, 06:32 AM
RE: Bezorgers - door Niels van der Wal - 02-Jun-2023, 08:03 AM
RE: Bezorgers - door Bart Verbeek - 02-Jun-2023, 09:29 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM