31-May-2023, 06:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-May-2023, 06:32 PM door Lopopodium.)
Ik bestel ook zo goed als niets en haal liever iets in de fysieke winkel. Alleen zaden van planten moet ik ècht bestellen uit het buitenland. Als je het zelf ophaalt is het goedkoper, makkelijker (voor mij dan toch), veelal sneller en je kan het even rustig beoordelen voordat je het koopt (vind ik altijd fijn).
Toevallig vandaag twee pakketjes voor de buren aangenomen. Sprak een van de twee bezorgers, en die komt alleen in mijn postcode (nog niet eens een volledige wijk van deze grote stad) en moet daar (per dag?) 400 pakketjes afleveren. Dat vond hij ook wel een beetje veel... En dan is hij niet de enige bezorger die hier geregeld komt langsrijden.
(31-May-2023, 06:27 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik denk dat bij sommige bedrijven de bezorgers te veel werk in te weinig tijd krijgen, en dan ook nog een laag loontje.
Toevallig vandaag twee pakketjes voor de buren aangenomen. Sprak een van de twee bezorgers, en die komt alleen in mijn postcode (nog niet eens een volledige wijk van deze grote stad) en moet daar (per dag?) 400 pakketjes afleveren. Dat vond hij ook wel een beetje veel... En dan is hij niet de enige bezorger die hier geregeld komt langsrijden.