02-Jun-2023, 12:11 PM
Het zijn ook zeker geen makkelijke berekeningen om te maken maar als ik bijvoorbeeld zie dat het winkelcentrum hier aan de overkant de oppervlakte van een kleine twintig rijtjeshuizen aan gratis (dus door de gemeente en daarmee al zijn burgers betaalde) parkeerruimte krijgt, kan ik me de schaal wel goed voorstellen.
Over auto's en capaciteit van infrastructuur heeft Brommelstroet wel een paar leuke filmpjes op zijn twitter gegooid en ik zie het hier in de stad ook wel bevestigd: Over een fietspad van 1,5 m breed passen per uur meer fietsers dan auto's over de viermaal zo brede rijbaan ernaast. Als morgen alle automobilisten op de fiets zouden stappen, zijn alle files direct opgelost en kunnen we infra afbreken.
Over auto's en capaciteit van infrastructuur heeft Brommelstroet wel een paar leuke filmpjes op zijn twitter gegooid en ik zie het hier in de stad ook wel bevestigd: Over een fietspad van 1,5 m breed passen per uur meer fietsers dan auto's over de viermaal zo brede rijbaan ernaast. Als morgen alle automobilisten op de fiets zouden stappen, zijn alle files direct opgelost en kunnen we infra afbreken.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course