02-Jun-2023, 01:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Jun-2023, 01:37 PM door Hardloper.)
Ik heb geen rijbewijs en ook eigenlijk momenteel totaal geen behoefte aan om te rijden. En ergens is het misschien oh zo makkelijk een rijbewijs te hebben. Niet zo beperkt zijn in de plekken waar potentiele werkgevers zitten. Maar anderzijds kost het ook wel veel geld. Ik ging altijd met het OV naar mijn werk /school. Maar wat zou het toch een zegen zijn om niet meer zo afhankelijk te zijn met OV werk. En ergens is het ook gewoon leuk om straks wat bekijks /praat te hebben als ik onderweg ben.
En als ik heel eerlijk ben wat auto rijden betreft:
Grijs kenteken pick-ups Ford & RAM | BETER DAN EEN BUSJE? | ANWB Autotest - YouTube
Mensen met dit soort auto's mogen wat mij betreft ook ietsje (LEES EXTREEM VEEL) meer betalen. Hoe moet je uitleggen dat deze auto's gesponsord worden, maar dat de boeren weg moeten wegens stikstof. En hoe zit het dan met de stikstof van de transport van de levensmiddelen uit het buitenland??? Ik betreur dat de ANWB dit soort auto's promoot.
En als ik heel eerlijk ben wat auto rijden betreft:
Grijs kenteken pick-ups Ford & RAM | BETER DAN EEN BUSJE? | ANWB Autotest - YouTube
Mensen met dit soort auto's mogen wat mij betreft ook ietsje (LEES EXTREEM VEEL) meer betalen. Hoe moet je uitleggen dat deze auto's gesponsord worden, maar dat de boeren weg moeten wegens stikstof. En hoe zit het dan met de stikstof van de transport van de levensmiddelen uit het buitenland??? Ik betreur dat de ANWB dit soort auto's promoot.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.