30-Jun-2023, 07:37 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Jun-2023, 07:43 PM door Hardloper.)
Hoekie ik kende de wiki. Echter heb ik niet alle informatie eruit als parate kennis.
En ik weet dat je de hartslag kan zenden vanuit het horloge naar een andere apparaat. Maar ik heb vrijwel altijd een losse Polar Hartslag apparaat in gebruik bij actieve sporten zoals hardlopen. Dus geen behoefte aan de optie van hartslag te delen vanuit het horloge.
En ik weet dat je de hartslag kan zenden vanuit het horloge naar een andere apparaat. Maar ik heb vrijwel altijd een losse Polar Hartslag apparaat in gebruik bij actieve sporten zoals hardlopen. Dus geen behoefte aan de optie van hartslag te delen vanuit het horloge.
“MarkCox” schreef:Inmiddels rijd zit ik aan 70000 km met de QV en ben ik feitelijk de testrijder omdat dit de meest bereden QV is. Sinds de vorige post zijn er toch een aantal problemen boven komen drijven, vooral in het achterste frame waar een aantal scheuren in het aluminium zijn gekomen. Er zijn enkele wijzigingen gemaakt aan dit frame zodat het steviger is, en dit lijkt me voldoende om het betrouwbaar te maken. Het is inmiddels meer dan 20000 km geleden dat er daar nog iets is mis gegaan (ik rijd nog steeds met het originele frame dat hersteld en verbeterd is). Deze aanpassingen zijn ook doorgevoerd naar nieuw gebouwde QV's. De versnellingen zijn gewijzigd van 10 speed naar 11 speed, en deze derailleur is een hele verbetering tegenover de vorige. De 10 speed ging maar 25000 km mee en dan brak de derailleur. Er kwam ook snel speling op waardoor deze minder zuiver schakelt. De 11 speed is anders gebouwd en ook robuuster. Deze schakelt ook prima en zal een stuk langer mee gaan. Na 20000 km zit er nog steeds geen noemenswaardige speling op.uur
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.