11-Jul-2023, 01:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Jul-2023, 01:37 PM door Hardloper.)
Vandaag eens gebeld met Theo en alles goed door besproken. Schijfremmen laat ik vallen. Ergens heb ik iets van waarom niet al in bouwen. Maar als het maar beperkt extra remt, dan is het wel extra gewicht en kosten. Voor 99% van de tijd overbodig. Dat van de parachute wil ik nog weleens bekijken. Maar dat is voor later. 11-32 cassette erin met 75 tanden tanden voor. Volgens Theo ben ik sterk genoeg voor 75 tanden voor met MD. Gewoon 1 kleur. Het Turqoise metalic (groen blauwige) van Toyota. De foto’s komen allemaal veel donkerder over als ik in het echt ervaarde. Geen idee of het door het Carbon wat donkerder wordt. Maar ik verwacht niet dat hij zou donker wordt als de Citroën. De fellere lampen komen erin. 2x 5ah accu’s. Los te schakelen tussen de twee. Alleen vergat ik te vragen van de nieuwe ketting rollen. Maar die vraag heb ik ook per mail gesteld. En voor de rest zijn er persoonlijke keuzes gemaakt die minder interessant zijn. Het nummertje blijft afwachten. Dat kon Theo niet gelijk zien. Kon waarschijnlijk wel een nummer geven. Hij vroeg of ik een voorkeur had. Maar die heb ik wel, maar wil het lot laten bepalen. Maar als ik de orderlijst op Velomobiel bekijk en de site op Velomobileworld. Dan lijkt het erop dat sommige op de lijst, later worden gebouwd dan die later op de lijst zijn gekomen. Wil men bepaalde locaties bundelen???
En 365cycle jouw meer dan 1kw aan energie was parate kennis bij Theo. Maar dat ik dat ook zou hebben is zeer onwaarschijnlijk volgens hem. Dus cargo MD is niet nodig volgens hem. Maar mijn broer zou ik het zeker ook aanraden.
En 365cycle jouw meer dan 1kw aan energie was parate kennis bij Theo. Maar dat ik dat ook zou hebben is zeer onwaarschijnlijk volgens hem. Dus cargo MD is niet nodig volgens hem. Maar mijn broer zou ik het zeker ook aanraden.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.