26-Jul-2023, 08:25 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Jul-2023, 08:26 AM door quattrovelootje.)
Intussen een kleine 500km op de teller en nog het één en ander veranderd : alle velgstickers verwijderd (daar het nodige werk mee gehad, pfffft !), de VEE TIRE CO SPEEDSTER bandjes liggen er intussen ook op en ik heb de zit toch nog wat platter gelegd (had ik wel een ijzerzaagje voor nodig omdat de ondersteuntjes anders tegen het frame kwamen). En Keeshond had gelijk : besturing ben ik intussen al gewend . Wat meer tijd nodig zal hebben, is de beperkte stuuruitslag, na jaren met een deltatrike te hebben gereden ....
Aandrijving blijft voorlopig zoals die is, het omzetten naar een versnellingsnaaf zal iets voor de winter worden als het te koud is om met de trike te rijden.
Héél tevreden met mijn aankoop
Aandrijving blijft voorlopig zoals die is, het omzetten naar een versnellingsnaaf zal iets voor de winter worden als het te koud is om met de trike te rijden.
Héél tevreden met mijn aankoop
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)