27-Jul-2023, 03:01 PM
Het voortandwiel zou inderdaad kleiner moeten worden bij goed gebruik cassette achter. Zou een extra kostenpost zijn.
Vanwege pijn in de de voet weer terug naar 170. Gisteren woon werk en het lijkt weer redelijk goed te gaan. Ik (IBL 86) lijk wat lagere cadans toch fijner te vinden. Wennen aan hogere cadans is ook zo'n dingetje. Dan zou je bij iedere rustperiode weer aan de hogere cadans moeten wennen?!
Ik baal best wel van het crank geneuzel. Ik verdenk zelfs de Q-Faktor van dat er met kortere of langere cranks gereden kan worden (dubbelle bolle 'moterkap')
Cycle365 heeft notabene 140 nodig in een Snoek L. Huh??
De Q-Factor is van de nieuwe velomobiel.nl cranks is trouwens aanmerkelijk smaller dan die standaard in mijn 2020 QV zitten.
Het verschil is bijna net zoveel als tussen de 2020 cranks en de smalle Titanwolf cranks in de assist.
158 om 142 om 130.
Binnenkort nog maar eens proefrijden met de Snoek L met de cranks nog wat naar achteren. Om te zien of niet alleen de voorwaartse beweging maar ook de achterwaartse beweging vrij rond te draaien is. 165 zou ik ook willen testen, had ik met de assist en dat ging prima, maar die maat heeft velomomobiel.nl niet.
Vanwege pijn in de de voet weer terug naar 170. Gisteren woon werk en het lijkt weer redelijk goed te gaan. Ik (IBL 86) lijk wat lagere cadans toch fijner te vinden. Wennen aan hogere cadans is ook zo'n dingetje. Dan zou je bij iedere rustperiode weer aan de hogere cadans moeten wennen?!
Ik baal best wel van het crank geneuzel. Ik verdenk zelfs de Q-Faktor van dat er met kortere of langere cranks gereden kan worden (dubbelle bolle 'moterkap')
Cycle365 heeft notabene 140 nodig in een Snoek L. Huh??
De Q-Factor is van de nieuwe velomobiel.nl cranks is trouwens aanmerkelijk smaller dan die standaard in mijn 2020 QV zitten.
Het verschil is bijna net zoveel als tussen de 2020 cranks en de smalle Titanwolf cranks in de assist.
158 om 142 om 130.
Binnenkort nog maar eens proefrijden met de Snoek L met de cranks nog wat naar achteren. Om te zien of niet alleen de voorwaartse beweging maar ook de achterwaartse beweging vrij rond te draaien is. 165 zou ik ook willen testen, had ik met de assist en dat ging prima, maar die maat heeft velomomobiel.nl niet.