Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiets rijbewijs
#26
(07-Aug-2023, 05:34 PM)Bart Verbeek schreef: Ik ben wel voor een verbod op nieuwsartikelen met een vraagteken in de titel.

Verder ben ik tegen oplossingen voordat het probleem duidelijk is. Iedereen veronderstelt iets, vooral over ouderen, maar niemand weet wat er eigenlijk aan de hand is. Misschien gaat het wel om botontkalking, waardoor een val van een bejaarde meer schade teweeg brengt. Een vitamine D pilletje zou dan een betere oplossing zijn. Waarmee ik maar wil zeggen, we hebben geen flauw idee wat er aan de hand is. Misschien maken we wel meer fietskilometers met minder ongelukken. Maar ook dat kan eruitzien als een absolute toename.

Hear hear.

Zo lang er geen fatsoenlijke bron is wat betreft dit 'nieuws' beschouw ik het als stemmingmakerij.

Er over discussiëren of 'eroverheen plassen' heeft wat mij betreft geen nut.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Fiets rijbewijs - door Hardloper - 06-Aug-2023, 10:34 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2023, 07:22 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Bacchus - 07-Aug-2023, 08:36 AM
RE: Fiets rijbewijs - door datakneder - 07-Aug-2023, 08:48 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Bacchus - 07-Aug-2023, 04:38 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Niels van der Wal - 07-Aug-2023, 07:11 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Bart Verbeek - 07-Aug-2023, 07:48 PM
RE: Fiets rijbewijs - door datakneder - 07-Aug-2023, 08:12 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Victor - 07-Aug-2023, 09:01 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Frutsel - 07-Aug-2023, 12:07 PM
RE: Fiets rijbewijs - door sjefke - 07-Aug-2023, 03:30 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Hardloper - 07-Aug-2023, 09:06 AM
RE: Fiets rijbewijs - door ZoefZoef - 07-Aug-2023, 11:23 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Lopopodium - 07-Aug-2023, 11:27 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Niels van der Wal - 07-Aug-2023, 12:19 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2023, 01:29 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Joop99 - 07-Aug-2023, 03:00 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Hardloper - 07-Aug-2023, 02:09 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2023, 03:29 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Joop99 - 07-Aug-2023, 02:51 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Tom Fekkes - 07-Aug-2023, 02:51 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2023, 03:57 PM
RE: Fiets rijbewijs - door ZoefZoef - 07-Aug-2023, 04:13 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2023, 05:10 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Bart Verbeek - 07-Aug-2023, 05:34 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2023, 08:24 PM
RE: Fiets rijbewijs - door datakneder - 07-Aug-2023, 08:34 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Bart Verbeek - 07-Aug-2023, 08:49 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Hardloper - 07-Aug-2023, 09:44 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2023, 08:07 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2023, 10:07 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Bacchus - 08-Aug-2023, 08:13 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Hardloper - 08-Aug-2023, 08:41 AM
RE: Fiets rijbewijs - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2023, 08:52 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Tom Fekkes - 08-Aug-2023, 08:55 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Hardloper - 08-Aug-2023, 09:25 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Tom Fekkes - 08-Aug-2023, 09:48 PM
RE: Fiets rijbewijs - door Bacchus - 09-Aug-2023, 08:49 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM