13-Aug-2023, 01:15 PM
Martin, kaartjes kun je gewoon kopen bij een automaat op het station. Taal kun je aanpassen geloof ik. Als je abbonement koopt, kun je nu maandticket voor 49 euro halen, wel je naam op bonnetje zetten. Je kunt dag fietskaarten kopen voor de deelstaat (4,50) of hele land (? Wie vult me aan). Ik weet niet of deze maandticket voor elke trein geldig is. Vanaf hier Hengelo of Arnhem heb je wel goede verbinding met Berlijn.
Tips-
print voor jezelf wat treinroutes met tijden en perronnrs bij overstappen uit aan mogelijkheden. Treinen hebben daar meer vertragingen dan hier. En daarmee heb je gelijk iets bij de hand als je de conducteur iets wil vragen.
Probeer goed te luisteren op stations naar vertragingen en perronwisselingen. Ook al lukt dat vaak in de drukte niet.
Heb je vaker gefietst in Polen? Op de plekken waar ik ben geweest vond ik niet echt fietsvriendelijk.
Viel Erfolg, und viel Spaß!
Tips-
print voor jezelf wat treinroutes met tijden en perronnrs bij overstappen uit aan mogelijkheden. Treinen hebben daar meer vertragingen dan hier. En daarmee heb je gelijk iets bij de hand als je de conducteur iets wil vragen.
Probeer goed te luisteren op stations naar vertragingen en perronwisselingen. Ook al lukt dat vaak in de drukte niet.
Heb je vaker gefietst in Polen? Op de plekken waar ik ben geweest vond ik niet echt fietsvriendelijk.
Viel Erfolg, und viel Spaß!
gr. Fietsbennie site