16-Aug-2023, 11:59 PM
Ik heb net even die XS bekeken.
Ik heb gewoon de ruimte niet anders zou ik deze er best bij willen hebben.
Dan zou ik gaan proberen om de stoel er nog iets anders in te krijgen, zodat ik er wel echt goed in pas.
Het aanbod is echt heel groot. Waarom kopen mensen nog een nieuwe? Toen ik de Milan bestelde stond er echt zo goed als niets te koop.
Nu is er echt een ruim aanbod tweedehands:
Een zgan Alpha 7, QuestXS163, DF219, WAW 04-'20 showmodel, DF147
Dit zijn allemaal moderne vm-en en dan staan er nog een paar vm-en voor rond de €3000,- te koop.
Voor ieder wat wils zou je denken. Is de markt soms verzadigd?
6 jaar geleden was mijn XS (eind 2017) binnen een week verkocht aan een Duitser.
Ik heb gewoon de ruimte niet anders zou ik deze er best bij willen hebben.
Dan zou ik gaan proberen om de stoel er nog iets anders in te krijgen, zodat ik er wel echt goed in pas.
Het aanbod is echt heel groot. Waarom kopen mensen nog een nieuwe? Toen ik de Milan bestelde stond er echt zo goed als niets te koop.
Nu is er echt een ruim aanbod tweedehands:
Een zgan Alpha 7, QuestXS163, DF219, WAW 04-'20 showmodel, DF147
Dit zijn allemaal moderne vm-en en dan staan er nog een paar vm-en voor rond de €3000,- te koop.
Voor ieder wat wils zou je denken. Is de markt soms verzadigd?
6 jaar geleden was mijn XS (eind 2017) binnen een week verkocht aan een Duitser.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler