15-Sep-2023, 01:18 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Sep-2023, 06:22 AM door Willeke_IGKT.)
(14-Sep-2023, 10:39 AM)Bart Verbeek schreef:Voor mij betekend de trike; van A naar B zonder olie te moeten verbranden, en daarbij in beweging te blijven, het voertuig op de door jou geplaatste foto, is een van de meest zinloze manieren van vervoer van privé personen, wat in de hoofden van die mensen omgaat die zoiets kopen begrijp ik niet zo goed.(14-Sep-2023, 08:33 AM)Atrike schreef: Gisteren noemde iemand een velomobiel een midlifecrisisspeeltje...
Hier rijden veel SUV 's rond, de meeste van mensen die hier in de bosbouw werken, niets mis mee, maar hier in Tsjechië worden dit soort auto's ook steeds meer door privé personen gekocht die zoiets niet nodig hebben.
Paar weken geleden zag ik nog iets grappigs in dit verband, voor mijn huis werd de straat gerepareerd, en had men een stuk asfalt weggefreesd, ongeveer 10 cm diep, een waarschuwingsbord erbij plaatsen, werd niet nodig geacht, maar Tsjechen kennen dit en remmen hevig af, en rijden stapvoets.
Komt er een man met zo'n lompe BMW, volgens mij een X 1, de meest lompe auto die je kopen kunt bij BMW.
Die bestuurder reed heel voorzichtig over die uitgefreesde straat, had hij een keer de kans om met die grote wielen over die dwars goten te donderen als een macho man, rijd hij als een bang oud vrouwtje !, zinloze auto's met zinloze mensen,
Citaat:Daarbij denk ik eerder aan zoiets: