19-Sep-2023, 08:25 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Sep-2023, 08:54 AM door Arend-Jan.)
Ik heb het daar al een keer besproken met Allert en Theo. De snede die ik bedacht had (het is geen rechte lijn) leek hen ook de beste, nog enigszins eenvoudige optie.
Wel spraken ze hun zorgen uit dat de druk op de achterwielen dan nog verder afneemt (want die wil ik mee naar achteren verplaatsen), maar ze zijn heel nieuwsgierig naar mijn bevindingen en het resultaat haha. Als je meer druk op de achterwielen wil houden moeten de voorwielen ook naar voren en dan wordt de neus heel stomp (of de fiets écht idioot lang) en de draaicirkel ook groter.
Maar ik heb het nu wel besloten hoor.
Eigenlijk moet ik alleen nog bedenken wanneer ik dit ga doen, en niet meer óf ik het ga doen
Ik zal daar linkjes zetten naar mijn twee verslagen op het Duitse forum. edit: -done-!
Wel spraken ze hun zorgen uit dat de druk op de achterwielen dan nog verder afneemt (want die wil ik mee naar achteren verplaatsen), maar ze zijn heel nieuwsgierig naar mijn bevindingen en het resultaat haha. Als je meer druk op de achterwielen wil houden moeten de voorwielen ook naar voren en dan wordt de neus heel stomp (of de fiets écht idioot lang) en de draaicirkel ook groter.
Maar ik heb het nu wel besloten hoor.
Eigenlijk moet ik alleen nog bedenken wanneer ik dit ga doen, en niet meer óf ik het ga doen
(18-Sep-2023, 09:40 PM)Wim -de roetsende schreef: Gaaf
Is er al een Snoek-L draadje?
Zo ja, zou je daar iets kunnen schrijven over je testrit?
Zo nee, zou je een draadje willen starten dan?
Ik heb toch maar even zelf gekeken. Hier dus: https://ligfietsers.nl/thread-1893.html
Ik zal daar linkjes zetten naar mijn twee verslagen op het Duitse forum. edit: -done-!