22-Sep-2023, 07:26 PM
Houd er rekening mee das zo'n verbouwing best een klus is, niet een kwestie van een paar weekjes. Ondertussen blijft de kleine doorgroeien. Ik heb nog nooit een kind in een QV gezien, maar ik vermoed dat vooral ook de hoogte op een gegeven moment problematisch gaat worden. Beentjes langs de stoel lukt mogelijk nog wel een tijdje. Het is een hele grote klus, waar je maar een zeer beperkte tijd lol van hebt. Want dan zijn ze ook voor de verlengde versie te groot. Ik zou het dus niet doen.
Het duurt ook niet heel erg lang meer, voor ze zelf een stukje kunnen gaan fietsen, afhankelijk van de omstandigheden en afstand natuurlijk. Heb voor de oudste ooit een micromini BMX gescoord. Mooi licht stalen frame, 451 wieltjes, singlespeed. Dat was een heerlijk vlot kinderfietsje. Weet niet meer of ze toen in groep 1 of 2 zat.
Hier zou ik inmiddels een Milan 4,2 nodig hebben.
Het duurt ook niet heel erg lang meer, voor ze zelf een stukje kunnen gaan fietsen, afhankelijk van de omstandigheden en afstand natuurlijk. Heb voor de oudste ooit een micromini BMX gescoord. Mooi licht stalen frame, 451 wieltjes, singlespeed. Dat was een heerlijk vlot kinderfietsje. Weet niet meer of ze toen in groep 1 of 2 zat.
Hier zou ik inmiddels een Milan 4,2 nodig hebben.