23-Sep-2023, 10:57 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Sep-2023, 10:59 PM door Martin van Mourik.)
Vanmiddag heb ik voor de verandering eens met een toetsenbord aan mijn fiets gereden in plaats van een gitaar. Het ging, maar de bevestiging kostte wel wat meer moeite, vooral voor de standaard. Een vijfoctaafs midicontroller (Novation Impulse 61), op marktplaats gevonden en in Zaltbommel opgehaald. Het ding was wat groter dan ik had ingeschat op basis van de fotos, en paste net niet helemaal in de grote rugzakhoes die ik had meegenomen.
De wind voelde herfstachtig aan op de heenweg bij bewolkte luchten en een paar vallende spetters. Op de terugweg was de wind wat geluwd en kwam de zon tussen de wolken door te voorschijn. De route was bekend terrein, ik ben wel vaker langs Zaltbommel gereden.
Op de kade bij Zaltbommel
Op de veerpont bij Wijk bij Duurstede
De wind voelde herfstachtig aan op de heenweg bij bewolkte luchten en een paar vallende spetters. Op de terugweg was de wind wat geluwd en kwam de zon tussen de wolken door te voorschijn. De route was bekend terrein, ik ben wel vaker langs Zaltbommel gereden.
Op de kade bij Zaltbommel
Op de veerpont bij Wijk bij Duurstede