07-Oct-2023, 09:57 AM
(07-Oct-2023, 07:52 AM)GerDilven schreef: Whauw, wat een volume past er in de QV!Tja dat zal wat moeilijker worden.
Ben benieuwd of deze nog wel vooruit te branden is met zoveel gewicht.
Maar het volume is wel enorm.
Met de komst van de snoek-L, wordt de keuze voor de volgende fiets, straks ooit, toch ook wel weer complex.
Deze grote, comfortabele QV, of toch een snelle Snoek.
Daar ben ik nog lang niet over uit.
Als je kijkt wat mensen uitgeven aan een elektrische auto, zouden wij gewoon twee velomobielen kunnen rijden per persoon.
Leuk om ook eens af te kunnen wisselen.
Snel op maandag en vrijdag, comfortabel op de andere dagen en in het weekend de oude benzine auto, voor het comfort, grote afstanden, of andere redenen....
(29-Aug-2023, 06:04 PM)Hardloper schreef: Ja die, zwarte reflectie en een groene/blauwige turquoise QV. Dus kan niet missen
De kleur lijkt trouwens wel op dit model:
Nieuwe Quest in aantocht! — Ligfiets.net
Eerste foto
Whow wat een gave kleur heeft de jouwe !
Blits chique fiets.
Hee grappig, jouw link geeft de quest 3 weer.
Nog interessanter, een quest met het snoetje van de QV.
Wat ben ik benieuwd naar deze uitvoering...mogelijk een nieuwe link naar deze
Maar ik zie me ooit misschien nog wel twee velomobielen hebben. Een Tuna / Snoek L / Bulk / Milan ofzo erbij.
En dat het op dat model lijkt, kan heel goed kloppen. Ik heb de fiets nog niet in het echt gezien en het model ook niet bewust. Maar bij ophalen wil ik het model wel eens bewonderen. Net zag ik nog de auto in de verte rijden. Die was veel groeniger. Volgens Theo komt de kleur steeds weer anders over en dat vind ik echt wel gaaf. Maar ik koos de kleur voornamelijk omdat ik op die auto zo'n mooie kleur vind. Dat het niet duidelijk te definiëren is als groen en niet als blauw. Dat maakt het spannender vind ik. Het is uniek en dat trok me wel aan. Eerst dacht ik aan oranje metalic. Maar oranje QV's rijden er al veel van rond en het metallic valt niet zo op. Dus het unieke is eraf. Wat achteraf ook leuk is, dat de kleur niet eens duurder is dan de oranje metalic.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.