09-Oct-2023, 02:39 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2023, 02:51 PM door 365cycle.)
(09-Oct-2023, 01:49 PM)TimSch schreef: QV specifiek weet ik niet, maar heb de Quest (en ook andere VMs) tot op heden gewoon op een paar balkjes bovenop een gewoon aanhangertje vervoerd. Gaat goed tot in ieder geval 5bft, vlagen 6 leert de ervaring van afgelopen OBT ;-)
Ik zette dan alleen de wielen vast, en reed rustig rond de 110 km/u zonder problemen met de VMs.
Aanvullend: er zijn ook genoeg mensen die de VMs op het dak van een auto meenemen zonder problemen.
Ik wilde inderdaad al vragen waar je die aanhanger precies voor nodig had, Tim
Ben met deze setup ook gewoon naar de Vogezen en terug gereden (en heb 'm ook maar meteen ingezet als aerodynamisch verantwoord dakkoffer - er mocht nog 15 kg bij).
Hoewel ik het maar heel even gereden heb ging zelfs 130 km/h prima. Wel even de kap goed vastzetten, die is bij mij toen een keer opengewaaid.
Ik had luchtgaten naast het hoofdkussen ivm de kinderzit, daar heb ik tie-wraps omheen gedaan zodat het ding niet meer open kon waaien.
(09-Oct-2023, 02:32 PM)TimSch schreef: Oeps.... shouldn't have said that....Je reed in Frankrijk, toch?