09-Oct-2023, 03:51 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2023, 03:56 PM door Hardloper.)
(09-Oct-2023, 03:22 PM)qv-tester schreef: Ik heb geluk, mijn dealer zit maar op 25 km van thuis, dus ik heb mij naar daar laten rijden om daarna met de QV terug naar huis te rijden. De Mango was indertijd wat uitdagender. Die ben ik wel in Dronten gaan halen, en dat past blijkbaar net in een Xsara Picasso. Alleen wil je dan niet te veel kruisingen tegen komen waar verkeer van rechts voorrang moet krijgen, want dan zit er een neusje in de weg.
De QV is nadat ie is afgehaald nooit meer met de auto vervoerd. Ik ben wel 2x met zo'n plateauwagen van de pechdienst naar huis gebracht, beide keren toen er een veerpoot de geest gaf (wellicht een slecht paar, de nieuwe gaan al een veelvoud van de km's mee)
Ettienne ofzo is toch de eigenaar? Heb met hem gemaild. Maar uiteindelijk was ik toch maar naar Dronten gegaan voor proef te rijden. Ik wou toch liever naar de ontwerpers zelf toe gaan. Misschien dat voor nieuwe banden ofzo in de toekomst dat ik wel er naar toe ga, per Velomobiel is hij waarschijnlijk wel veel beter te doen.
Onze auto heeft trouwens een glazen dak raam. Dus op het dak bevestigen zonder dak dragers lijkt me minder geschikt.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.