10-Oct-2023, 12:58 AM
(09-Oct-2023, 10:16 PM)GerDilven schreef: Yes, eindelijk komen er QV's tweedehands te koop bij velomobiel.nl!
Eindelijk betaalbare gebruikte gave fietsen.
Leuk.
En hoe gaaf en betrouwbaar is het als je deze bij hen koopt, of bij een andere VM producent.
Beter dan particulier en nooit goed wetend of alles wel in orde is, of als je een deels "kat in de zak" hebt gekocht met de nodige gebreken, zodra je er daarna mee naar Dronten rijdt voor een customized update pakket.
Da's toch altijd een extra spannend proces.
Zeker als die bedragen boven de 5000 euro komen.
Dat is toch altijd een fors spaarpotje.
ik heb mijn Qv ook bij velomobiel.nl gekocht en heb wel een beetje geluk gehad dat een aantal mensen de fiets hadden afgewezen vanwege de krassen in de lak. En ik juist wel blij was met die krassen want daar was de prijs ook wel naar. en nu naar meer als 8000km mee gefietst te hebben ben ik nu bezig met het kleur veranderen van de lak. Alleen het is veel werk en ook doordat ik het misschien toch anders had moeten doen. Maar dan heb ik straks wel een Qv in de kleur die ik zelf wil.
Maar inderdaad 2de hands Qv zijn er nog niet veel geweest. en het lijkt wel of mensen hun Qv minder snel weg doen al een 3 wiel velomobiel. Maarja zelf ben ik ook niet van plan mijn qv weg te doen.