13-Oct-2023, 07:40 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-Oct-2023, 07:43 AM door quattrovelootje.)
(11-Oct-2023, 06:37 PM)GerDilven schreef: Zag net de foto van de Snoek in Duitsland. Ik vond 'm heel erg laag bij de grond. Kan bedrog zijn natuurlijk, maar ik vroeg me dus wel af of je daarmee niet continue drempels aan het schrapen bent?
Gisteren langsgeweest in Dronten en oa. itje gemaakt in de Snoek L. Die staat idd laag bij de grond (32mm CCU) en zou voor mijn woon/werk mogelijks toch problemen kunnen geven (flinke drempels). Bijkomend probleem van zo laag op de grond te zitten : na wissel met een QV kreeg de Snoek achteraan een lekke band. In de 2 fietsen lag maar 1 fietspomp en het bleek 'n hele klus te zijn om die op het ventiel te krijgen omdat er zo weinig ruimte is (en dan nog in de gietende regen, bah !). Het (achter)wiel komt maar nauwelijks onder de body uit, aan het ventiel kon je eiglijk alleen met een slangetje aan maar niet echt met de rechte pomp die in de vm lag ....
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)