21-Oct-2023, 11:15 PM
(21-Oct-2023, 05:39 PM)ZoefZoef schreef: Ik denk trouwens dat ik best wel teleurgesteld/boos/vul in zou worden als ik een gloednieuwe en behoorlijk prijizge velomobiel koop en binnen no-time de ketting er al afloopt. Dan zou je denken dat ze dat niet helemaal correct hebben afgesteld :/ Zou echt een flinke domper op de feestvreugde zijn.
Met mijn QV was ook vanalles misgegaan : hij kwam al in de verkeerde kleur aan vanuit Roemenië en ze hadden er achteraan ook niet de gevraagde rode ipv oranje reflecterende sticker opgeplakt. Maar erger nog : ik had de QV 2 dagen toen ik er voor de eerste keer mee in de regen ging rijden. Toen ik thuiskwam, zaten.er plassen water in de 2 zijvakken naast de zit. Ik was echt om te briesen, zó kwaad was ik : bijna 10k betalen voor een spliksplinternieuwe velomobiel die nog niet eens waterdicht bleek te zijn ???
Ik heb toen meteen naar Dronten gebeld om m'n beklag te maken, waarop Theo toen doodleuk reageerde met : "Oh, dat zullen we dan vergeten zijn te testen". Dat hielp op dat ogenblik ook niet echt
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)