22-Oct-2023, 10:19 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Oct-2023, 10:26 AM door Wim -de roetsende.)
(21-Oct-2023, 06:35 PM)Hardloper schreef: Gisteren iemand, oh jeetje hij staat ook echt op fietsbanden.
Daar ben ik ook vaak verbaasd over dat mensen denken dat er bijvoorbeeld massieve banden onder zitten. En zij zijn dan weer stomverbaasd als blijkt dat er hele gewone fietsbanden onder zitten.
-
-
(21-Oct-2023, 11:38 PM)Tom Fekkes schreef: Dat klinkt niet echt vertrouwd. Ik hoop dat dat twee incidentjes bij één fiets zijn.
Nou ja, incidentjes.
Ik neem aan dat alles toch opgelost is?
Bij mijn XS waren ze ongeveer alles vergeten aan te draaien wat er aangedraaid moest worden.
Spaken zaten na 2 weken los. Vergeten vast te zetten met hoe heet dat rode spul ook alweer.
Stoelsteunen zaten niet vast. En nog wat andere boutjes en moertjes die ik zelf heb aangedraaid.
Velomobiel.nl lost alles keurig op. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo'n goede service en garantie. Zelfs als het onderdeel al oud is, krijg je toch vaak gewoon een nieuwe. Wat dat betreft alleen maar complimenten van mijn kant.
Het is echter echt niet leuk om te merken dat je gloednieuwe vm niet in orde is. Ik ben geen fietsenmaker en ik moet dus terug. Met losse spaken kun je ook niet fietsen, dus de vm in de paardentrailer en retourtje Dronten rijden.
Er zijn echter veel meer kopers die nooit een klacht hadden. Ik heb dus echt het volste vertrouwen in de mannen en dame van velomobiel.nl.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler