22-Oct-2023, 01:13 PM
(22-Oct-2023, 10:46 AM)Wim -de roetsende schreef: Toch nog even voor de volledigheid en voordat mensen hier denken dat het bij velomobiel.nl een rotzooitje is:
Er zijn echter veel meer kopers die nooit een klacht hadden. Mijn Mango was ook helemaal perfect.
Ik heb dus echt het volste vertrouwen in de mannen en dame van velomobiel.nl
Ze hebben ondertussen bijna 2000 vm-en verkocht en heel soms gaat er dus iets mis.
Bij al die anderen gaat het dus goed, maar daar hoor je altijd veel minder over.
Dat kan ik alleen maar beamen. En daarbij nog : ik ken geen enkel bedrijf /producent dat kwa service aan Velomobiel.nl kan tippen.
Ik herinner me nog dat toen ik naar een opvolger voor mijn Alleweder aan het zoeken was, ik Sinner had gemaild omdat ik wel interesse had voor 'n Mango (destijds was er nog geen sprake van een Strada). Ik had hen gevraagd of het mogelijk was om de gaaszit van m' n Alleweder over te zetten naar de Mango, waarop ze meteen lieten weten dat zij dat niet gingen doen, dat was iets dat ik zelf maar moest oplossen.
In Dronten is dat nooit een probleem geweest, sterker nog : ze hebben zowel bij de Strada als bij de QV zelf een oplossing bedacht en uitgevoerd om de gaaszit te laten passen.
Áls er een opvolger komt voor de QV, is de kans ook héél groot dat die opnieuw uit Dronten komt.
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)