24-Oct-2023, 07:15 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Oct-2023, 07:32 AM door Wim -de roetsende.)
(23-Oct-2023, 10:44 PM)Tom Fekkes schreef: Dat soort platforms moet je toch een beetje met argwaan bekijken. Ik ben er geen fan van.
Mensen werden lid van MeWe als reactie op alle verhalen over datamisbruik door FaceBook en consorten.
Veel mensen die FaceBook niet vertrouwden gingen daarna naar MeWe.
Geldt dus ook voor velomobiel.nl.
Het is geen eng clubje volgens mij. Berichten op FaceBook zie je ook alleen als je een account hebt.
Daar klagen ook soms 'vrijdagberichtlezers' over. Daarom staat het er nu bij vermeld.
(23-Oct-2023, 10:09 PM)TimSch schreef: Er is een uitslag gecommuniceerd: https://ligfiets.net/news/6470
Ik vind er wat van. Heb ik er al onder getikt bij het nieuwsartikel
Heb je ook de reactie gelezen? Ik was gisteren bij Ymte en die legde het op dezelfde manier uit.
"Maar dit was meer een controlepunt dat de deelnemers ook echt in Enkhuizen zijn gekeerd. Nu als nood gebruikt voor een ruwe uitslag."
Er is dus geen echte uitslag. Er is namelijk geen echte meting geweest. Alleen maar eentje in hele minuten. Vandaar dat je een minuut later kunt keren dan je voorganger, terwijl je er maar een stukje achter rijdt.
De man/vrouw die daar de tijd stond te noteren heeft nooit geweten dat die tijden gebruikt zouden worden voor een soort van uitslag van de wedstrijd.
UPDATE: Er staat nu een andere tussentijdenlijst.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler