24-Oct-2023, 08:40 AM
(24-Oct-2023, 07:15 AM)Wim -de roetsende schreef:
(23-Oct-2023, 10:09 PM)TimSch schreef: Er is een uitslag gecommuniceerd: https://ligfiets.net/news/6470
Ik vind er wat van. Heb ik er al onder getikt bij het nieuwsartikel
Heb je ook de reactie gelezen? Ik was gisteren bij Ymte en die legde het op dezelfde manier uit.
"Maar dit was meer een controlepunt dat de deelnemers ook echt in Enkhuizen zijn gekeerd. Nu als nood gebruikt voor een ruwe uitslag."
Er is dus geen echte uitslag. Er is namelijk geen echte meting geweest. Alleen maar eentje in hele minuten. Vandaar dat je een minuut later kunt keren dan je voorganger, terwijl je er maar een stukje achter rijdt.
De man/vrouw die daar de tijd stond te noteren heeft nooit geweten dat die tijden gebruikt zouden worden voor een soort van uitslag van de wedstrijd.
UPDATE: Er staat nu een andere tussentijdenlijst.
Ja, de reactie heb ik gelezen en dat wist ik ook wel. Dat hebben ze op de dijk al uitgelegd. Ik begrijp wel hoe het tot stand is gekomen, maar ik vind er vooral wat van dat je op die basis dus prijsuitreikingen gaat doen en lijstjes communiceert op de website. Velomobiel.nl had al een nieuwsartikel dat Theo 'ruim voor lag op nummer 2' en dat de tijden halverwege 'duidelijk waren'.
Mijns inziens hadden ze gewoon geen uitslag moeten communiceren of één die in ieder geval op de seconde nauwkeurig is (maar die hadden ze alleen aan het einde, vertekend door dat ongeval).
Hoe dan ook: ben blij met dat nieuwe lijstje en niet omdat ik zelf ineens 7e ben ipv 11e (wat gezien de kleine tijdverschillen zo te zien gewoon was omdat ik harder terug heb gefietst en niet door externe omstandigheden )
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt