09-Nov-2023, 09:51 AM
(09-Nov-2023, 07:21 AM)Wim -de roetsende schreef: Uitlijning was niet het probleem. Mango's zijn verhoudingsgewijs flink zijwindgevoelig.De Mango heeft ook niet de vouw in de neus, dus dat kan ik me op zich wel voorstellen.
Heeft heel veel met de open wielkasten te maken.
Als het echter in de buurt zit bij een klassieke DF, dan is het niet per definitie gevaarlijk ofzo. Vooral irritant.
(09-Nov-2023, 07:21 AM)Wim -de roetsende schreef: Toen ik van de XS in een DF stapte schrok ik echt en had ik een beetje spijt van mijn overstap.Dit verbaast me ergens wel. Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat de gewone Quest het beter doet dan de Milan GT; de SL is in ieder geval iets gevoeliger dan de GT.
De XS is naar mijn ervaring het minst zijwindgevoelig. Nog minder dan een MilanSL.
Dat zou betekenen dat een XS in tegenstelling tot een gewone Quest een baken van stabiliteit is. Gezien ik weleens een XS met stormstrips gezien heb vraag ik me dan af; heb je de XS en de SL ook weleens kort na elkaar gereden?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.