14-Nov-2023, 10:57 AM
Ik heb nog nooit problemen gehad met de ketting in mijn Versatile, en zo moeilijk was het niet om erbij te komen hoor, fiets op z'n zij, kapjes eraf en je hebt toegang tot de gehele ketting van trappers tot Rohloff. Er zat wel een klein kettingspannertje met een dun veertje waar je voorzichtig mee moest zijn, misschien als die kapot is dat de ketting er dan regelmatig van af valt? Nee ik persoonlijk vind de Versatile een van de fijnst fietsende velo's ooit, met als doemende nadeel het gewicht. Vandaar mijn obsessie met de MilanGT, die heeft naar mijn gevoel veel voordelen van de Versatile met als pluspunt dat het een lichte en snelle fiets is, je ruilt alleen wat wendbaarheid in, no biggie als dat betekend dat je veel langere afstanden kan maken.
No way dat die Mango trouwens verkoopt voor dat bedrag, hier in Woerden zit ook iemand die zo'n vies spelletje speelt en telkens zijn mango te koop zet voor een paar honderd euro meer.
No way dat die Mango trouwens verkoopt voor dat bedrag, hier in Woerden zit ook iemand die zo'n vies spelletje speelt en telkens zijn mango te koop zet voor een paar honderd euro meer.