Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vervanging velg
#4
(16-Nov-2023, 09:48 PM)kuŝbiciklo schreef: Hoe heet een "niet holkamervelg" ?
Ik noem dat een enkelwandige velg, geen idee wat de officiële benaming is.

(16-Nov-2023, 09:48 PM)kuŝbiciklo schreef: Ik heb nog een paar Zac2000 velgen in 559 om onder een Optima Condor te zetten, begrijp ik dat ik beter een andere velg kan kiezen?
Dat zijn holkamervelgen, niks mis mee lijkt mij, hooguit een beetje zwaar:

[Afbeelding: 17908_0.jpg]
[Afbeelding: large_17907_32.png]
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Vervanging velg - door Martin van Mourik - 16-Nov-2023, 08:31 PM
RE: Vervanging velg - door melle z - 16-Nov-2023, 08:59 PM
RE: Vervanging velg - door kuŝbiciklo - 16-Nov-2023, 09:48 PM
RE: Vervanging velg - door melle z - 16-Nov-2023, 10:29 PM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 16-Nov-2023, 11:33 PM
RE: Vervanging velg - door kuŝbiciklo - 16-Nov-2023, 11:37 PM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 16-Nov-2023, 11:43 PM
RE: Vervanging velg - door Theo Mol - 17-Nov-2023, 11:17 AM
RE: Vervanging velg - door melle z - 17-Nov-2023, 11:25 AM
RE: Vervanging velg - door Niels van der Wal - 27-Jul-2024, 11:28 AM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 19-Nov-2023, 11:47 PM
RE: Vervanging velg - door LigfietsWilsum - 20-Nov-2023, 06:29 AM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 20-Nov-2023, 01:06 AM
RE: Vervanging velg - door melle z - 20-Nov-2023, 04:19 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 20-Nov-2023, 10:11 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 11-Dec-2023, 01:12 AM
RE: Vervanging velg - door LigfietsWilsum - 11-Dec-2023, 06:41 AM
RE: Vervanging velg - door Josligfiets - 11-Dec-2023, 09:47 AM
RE: Vervanging velg - door Victor - 11-Dec-2023, 09:55 AM
RE: Vervanging velg - door baron062 - 12-Dec-2023, 08:43 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 13-Dec-2023, 12:59 AM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 26-Jul-2024, 11:24 PM
RE: Vervanging velg - door Bob Hagendijk - 27-Jul-2024, 09:29 AM
RE: Vervanging velg - door martinus - 27-Jul-2024, 11:04 AM
RE: Vervanging velg - door Victor - 27-Jul-2024, 02:19 PM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 27-Jul-2024, 09:30 PM
RE: Vervanging velg - door Niels van der Wal - 28-Jul-2024, 07:04 AM
RE: Vervanging velg - door blokdoorn - 28-Jul-2024, 08:18 AM
RE: Vervanging velg - door Martin van Mourik - 28-Jul-2024, 12:15 PM
RE: Vervanging velg - door Willeke_IGKT - 28-Jul-2024, 12:22 PM
RE: Vervanging velg - door blokdoorn - 28-Jul-2024, 12:25 PM
RE: Vervanging velg - door Jeroen S - 28-Jul-2024, 05:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM