19-Nov-2023, 01:53 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Nov-2023, 01:59 PM door blokdoorn.)
Een reserve accu lijkt toch wel de handigste oplossing. Ik heb de roodwitte QV39 uit 2017, weet niet zeker of de accu dezelfde leeftijd heeft, maar aangezien de accu na een uurtje laden weer prima functioneerde tijdens de terugrit van 40km, lijkt die toch nog prima bruikbaar. Eerder lijkt de indicator in de qv minder betrouwbaar, vermoedelijk meet die ook het voltage. Een voltmeter lijkt me dan weinig toevoegen, en lost bovendien het probleem niet echt op. Ik verwacht hem toch wel veel in het donker te gebruiken, dus dan blijkt een reserveaccu toch wel onmisbaar.
Volgens mij heb ik de normale bm koplampen, dat is zonder mist en en een enkele tegenligger in de dimstand ook afdoende. Achter wil ik wel graag wat meer opvallen dan de standaard verlichting, vandaar de garmin varia. Ik heb het ronde inklikding van de meegeleverde houder afgehaald door de twee kleine inbusboutjes los te maken. Vervolgens 2 gaatjes in de vaste achterkant van de QV geboord en het ronde inklikding vervolgens met diezelfde boutjes vastgezet.
Volgens mij heb ik de normale bm koplampen, dat is zonder mist en en een enkele tegenligger in de dimstand ook afdoende. Achter wil ik wel graag wat meer opvallen dan de standaard verlichting, vandaar de garmin varia. Ik heb het ronde inklikding van de meegeleverde houder afgehaald door de twee kleine inbusboutjes los te maken. Vervolgens 2 gaatjes in de vaste achterkant van de QV geboord en het ronde inklikding vervolgens met diezelfde boutjes vastgezet.