19-Nov-2023, 11:42 PM
Ik heb inmiddels drie accus. Ook al heb je een indicatie, het kan goed zijn dat ie net leeg is als het niet uitkomt. En dan heb je niks. Of zoals Wim nog wel een stel andere lampjes. Of dat dan voldoende is om je weg mee te vervolgen, hangt af van een stel factoren af. In sommige situaties kan het best, als je alleen licht nodig hebt om gezien te worden bijvoorbeeld. Wil of moet je zelf ook zien waar je rijdt, kan het absoluut onvoldoende zijn.
Ik rijd altijd met de ene accu die ik gebruik en een ander als reserve, die opgeladen is. Rijd ik alleen forens verkeer gaat het heel lang goed. Rijd ik met de grotere lamp aan in de nacht, dan gaat dat niet zo heel lang goed. Het laatste wat ik wil is dan ver van huis zonder licht zitten.
Liever mee verlegen dan om verlegen.
Ik rijd altijd met de ene accu die ik gebruik en een ander als reserve, die opgeladen is. Rijd ik alleen forens verkeer gaat het heel lang goed. Rijd ik met de grotere lamp aan in de nacht, dan gaat dat niet zo heel lang goed. Het laatste wat ik wil is dan ver van huis zonder licht zitten.
Liever mee verlegen dan om verlegen.