04-Jan-2024, 10:44 PM
Dat afscheurweefsel is ongeveer net zo flexibel als het carbon weefsel. Ik denk dat het wel gaat. Voor een spiegelkapje zou ik het niet doen. Je krijgt er wel een ruw laagje onder vandaan, omdat je het patroon van het weefsel erin voelt. Maar die losse opstaande sprietjes heb je een stuk minder. Maar je bent al een heel eind, je kunt ook zo door gaan.
Met schuren vind ik nat schuren met de hand soms ook wel prettig werken, dan heb je niet zo veel carbonstof, omdat het door het water wat aan elkaar blijft zitten.
Tussendoor een keer een laagje verse epoxy over het opgedroogde laminaat kan ook werken. dat vult dan weer veel van de kleine gaatjes e.d. Maar daarna is het niet vlak.
Met schuren vind ik nat schuren met de hand soms ook wel prettig werken, dan heb je niet zo veel carbonstof, omdat het door het water wat aan elkaar blijft zitten.
Tussendoor een keer een laagje verse epoxy over het opgedroogde laminaat kan ook werken. dat vult dan weer veel van de kleine gaatjes e.d. Maar daarna is het niet vlak.