Heb ook winterschoenen maar merkte dit jaar voor het eerst dat ik die minder goed vind fietsen dan m'n stijvere zomerschoenen. Ik kreeg ook best snel al last van m'n voeten. Die winterschoenen lopen best fijn, dat zijn al alarmbellen
Dus nu fiets ik weer met de zomerschoenen maar geprepareerd voor de winter. Er ligt radiatorfolie onder de inlegzolen als barrière naar de koude spd clips, ik draag dikkere sokken (fiets normaal met m'n alledaagse sokken) en een paar overschoenen eromheen. De eerdergenoemde tip om je hoofd, nek en torso ook goed te isoleren doe ik ook.
Heb nog geen koude voeten gehad sinds de stap terug op de zomerschoenen, maar ben met het huidige, echt winterse weer ook nog niet wezen fietsen...
Deze heb ik trouwens: dat scheelt ook best veel!
Dus nu fiets ik weer met de zomerschoenen maar geprepareerd voor de winter. Er ligt radiatorfolie onder de inlegzolen als barrière naar de koude spd clips, ik draag dikkere sokken (fiets normaal met m'n alledaagse sokken) en een paar overschoenen eromheen. De eerdergenoemde tip om je hoofd, nek en torso ook goed te isoleren doe ik ook.
Heb nog geen koude voeten gehad sinds de stap terug op de zomerschoenen, maar ben met het huidige, echt winterse weer ook nog niet wezen fietsen...
(07-Jan-2024, 08:56 AM)Wim -de roetsende schreef: Je zou zoiets kunnen maken/kopen.
https://www.velomobielonderdelen.nl/prod...oetengaten
Deze heb ik trouwens: dat scheelt ook best veel!
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt