Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crank rocker aandrijving
#3
Achteruittrappen is al heel lang bekend, bijvoorbeeld uit de tijd dat om een of andere reden iets als een derailleur verboden was. Sommige wielrenners hadden een achterwiel met aan elke kant een tandwiel, onderaan de helling omdraaien en bovenaan nog eens. Sommige andere hadden links en rechts een aandrijving met vrijloop, met in één ketting een slag zodat vooruittrappen normaal ging en achteruittrappen lichter. Briljant en toch onhandig.
Als je Frans kunt lezen, zoek naar "rétropédalage".
Theo Mol
- een ligfietser komt nooit ongelegen -
Antwoord }


Berichten in dit topic
Crank rocker aandrijving - door datakneder - 17-Jan-2024, 07:42 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 18-Jan-2024, 11:06 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 18-Jan-2024, 01:11 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Theo Mol - 18-Jan-2024, 11:36 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door mvdriel - 19-Jan-2024, 12:23 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 12:54 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 19-Jan-2024, 01:01 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 01:52 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 19-Jan-2024, 09:49 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Raymond - 20-Jan-2024, 05:25 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 26-Jan-2024, 08:40 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 02:54 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door 365cycle - 25-Jan-2024, 03:13 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 03:53 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 09:27 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 25-Jan-2024, 09:38 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:38 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 25-Jan-2024, 09:49 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Jan-2024, 11:16 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 26-Jan-2024, 12:06 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door LigfietsWilsum - 26-Jan-2024, 02:14 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Jan-2024, 03:07 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Arend-Jan - 26-Jan-2024, 07:27 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Agnillev - 26-Jan-2024, 11:36 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Jan-2024, 01:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Arend-Jan - 26-Jan-2024, 03:50 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 31-Jan-2024, 11:15 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 23-Feb-2024, 09:50 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2024, 09:49 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 10:31 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2024, 12:25 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 12:57 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 23-Feb-2024, 11:59 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 12:22 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 24-Feb-2024, 12:46 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 24-Feb-2024, 03:52 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Merijn - 25-Feb-2024, 11:01 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 25-Feb-2024, 11:26 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 26-Feb-2024, 07:27 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 28-Feb-2024, 12:12 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 21-Mar-2024, 06:06 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door Jeroen S - 21-Mar-2024, 11:37 PM
RE: Crank rocker aandrijving - door datakneder - 22-Mar-2024, 08:40 AM
RE: Crank rocker aandrijving - door Wim -de roetsende - 22-Mar-2024, 08:55 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM